Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Värdering av uppgifter i kunddatabas

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-10-16, 11:50 #1
nhoj nhoj är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 3
nhoj nhoj är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 3
Jag har en fråga angående era erfarenheter kring värdering av uppgifter i kunddatabasen.

Jag håller på att starta ett nytt projekt där vi förhoppningsvis kommer att ha en stor mängd användare i vår databas. Vi kommer att ha ganska detaljerade uppgifter kring alla användare (inkl. pnr, namn, verifierad email, hemadress).

Hur mycket skulle det, enligt era erfarenheter, vara värt att t.ex. ha veriferade telefonnummer? Självklart skulle det underlätta för oss ur supportsynpunkt. Men är det värt extrakronorna/användare att göra en uppslagning?

Vilken information värderar ni högst/har ni haft mest nytta av i er kunddatabas?

Tänkte mest att det skulle vara kul om någon hade lite tankar och idéer
nhoj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017