FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tidigare så köpte vi tidigare Unicell (UniBas) ifrån Unicell.se och börjar inse min girighet.
Har fungerat fint hittils, i helgen dog dock disken i burken som ekonomi kör bokföringen på, sånt händer ju och var ingen big deal. All bokföring finns såklart på flertalet backuper, så det är inga problem. Vi lagade datorn, laddade ner mjukvaran igen och valde att importera säkerhetskopia, so far, so good. Här tar det tvärstopp! Möts av "" Detta är en ny programversion!, Var vänlig ange den uppdateringskod du erhållit från UNICELL "" Unicell själva vägrar lösa det då deras garanti är 90 dagar efter leveransen, jag köpte aldrig supportstöd i ett år så dom svarar knappt på mail. För att slippa liknande junk igen tänkte vi köpa något av de större programmen, SPCS eller något sådant, så slipper jag huvudvärk. Min fråga är då. Hur i h-vete ser jag till att allt blir rätt igen, de uppgifter vi hittils har är ju inte direkt kompatibla att importera eller så i SPSC, kan man bara fortsätta verifikationsserien i SPCS eller finns det manuella importfunktioner ? Börjar jag mata in tidigare uppgifter nu blir det ju väldigt konstigt i SPCS med dagens datum på allt. Några förslag ? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|