Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Finns det jag letar efter?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-05-08, 21:45 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Jag har stora problem att hitta passande emballage för produkterna jag säljer. För närvarande använder jag mig av vanliga kartonger. Men det blir dyrt och det händer att de går sönder i posthanteringen. Problemet är att jag säljer intimprodukter och kunderna accepterar inte små hål i kartongerna. Produkterna i sig är däremot inte så väldigt ömtåliga.

Det jag letar efter är vadderade påsar med bubbelplast istället för krossat tidningspapper (att skicka över 100g tidningspapper med varje försändelse blir inte billigt!). Det finns påsar som kallas för Mail Lite. De har bubbelplast istället för tidningspapper. Problemet där är istället att kvalitén på själva påsen är för dålig. Det är vanligt kuvert-papper, som man dessutom kan se igenom. Den typen av påse faller alltså bort, eftersom kunderna inte accepterar att man kan se eller känna vad som ligger i.

Det jag letar efter är en blandning av vadderade påsar och Mail Lite. En påse med tjockt ordentligt papper på utsidan och med bubbelplast på insidan. Ett alternativ skulle vara plast på utsidan och bubbelplast på insidan.

Jag skulle behöva de här påsarna i alla möjliga storlekar.

Någon som kan hjälpa? Jag har pratat med min leverantör Boxon, men de har inte det jag letar efter. Har dessutom sökt på Google, men kan inte hitta något.

Alla tips mottages tacksamt. Om någon tror sig känna till ett bra alternativ till det jag letar efter, så är det också välkommet.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017