Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

6st domännamn

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-03-17, 15:20 #1
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Hej

Vill bli av med nedan domännamn, kommer därför att sälja dem till första bästa som vill köpa dem för en klumpsumma på 2000 SEK inkl moms och ägarbytesavgiften. Domännamnen ligger hos loopia idagsläget.

Domännamnen säljes då jag inte har tid med dem p.g.a familj och studier.

777joker.com (ett bra namn tycker jag själv, lätt att komma ihåg. Besökarantalet är lågt, men kan med rätt sökmotors optimering blir otroligt välbesökt och lyckad.)

777wildcards.com (pokerdomän, lätt att komma ihåg. Besökarantalet är lågt, men kan med rätt sökmotors optimering blir otroligt välbesökt och lyckad.)

Semlor.se (Var otroligt populär nu senaste fetisdagen som var, och även innan och efter den officiella semmeldagen. Sidan har ca 100 besökare per dag i snitt, och mer såklart under fetisdagsveckan. Man borde kunna sälja länkar och reklam på den med rätt metod.)

Tsunamikatastrofen.se (Gästboken på sidan är mycket populär, många som vill skriva av sig och skriva en hälsning. Här kan man göra reklam för rädda barnen m.m., och låta pengarna gå till välgörande ändamål. Bra reklamsida, omtanke kostar inget och gratis reklam och bli associerad med välgörenhet är aldrig fel.)

Vardagsproblem.se (Perfekt sida för att ha ett forum där man kan prata om vardagsproblemen man har. Allt från kärleks till hantverkarproblem)

Arbetsvilja.se (För arbetssökande att lägga upp CV och marknadsföra sig. Bra forum för rätt person med som har lätt programmerings kunskap)
  Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017