Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vad ska man göra härnäst...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-03-08, 21:12 #1
Moonwalk Moonwalk är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2006
Moonwalk Moonwalk är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2006
Tja pöjkar och flickor, är relativt ny här på forumet men inte direkt ny i "branschen"...

Har suttit och jobbat åt kunder nu senaste året och inte haft tid till egna projekt och nu är jag galet sugen på att göra något "eget" alltså hitta på någon kul idé och genomföra på webben. Nu menar jag inte en blogg sida eller liknande utan något mer komersiellt!

Sitter och bollar idéer med arbetskamrater och andra bekanta vad man skulle kunna tänka sig att hitta på här näst. Jag är lite sugen på att göra en större nichad (stavning?) tidnings/portal/debatt + annat smått och gott något man kan bygga vidare på med tiden. Men det ligger en väldans massa arbete bakom något sådant som ni alla vet så det gäller att åtminstone försöka göra rätt från början! Det är också viktigt att man har duktiga människor runt omkring sig såklart för att man ska kunna ro något i land...

Vad håller ni själva på med.. har ni några roliga idéer som ni sitter och trycker på skämt och sido så har jag en hel del idéer men det är kul att höra vad ni andra "skulle vilja göra härnäst"?
Moonwalk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:34.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017