FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
En önskelista-tjänst med över 2 000 registrerade medlemmar. Sajten har funnits uppe sedan slutet av 2011.
Sajten har haft ca 12 000 besök det senaste året. Intäkten för det senaste året är totalt ca 2 700 kr . Sajten rankar 3:a på "önskelista" & önskelistan, 5:a på "önskelista bröllop" med mera. Följande domänen ingår också i dealen (om önskas); onskelista.com & önskelista.com, onskelistor.com & önskelistor.com, onskelistor.nu & önskelistor.nu samt onskelistor.se Jag säljer sajten då jag har helt enkelt tröttna. Tjänsten funkar, men har lite småbuggar som behöver fixas (ex som att alla mottagare av Önskelistan inte alltid får mejl, men dessa kan man skicka på nytt). Startbud för denna sajt ligger på 60 000 kr Jag säljer som företag, så moms tillkommer. Betalning sker i förskott. Bud kan läggas i tråden eller skickas in via PM. Vänligen håll tråden ren från övriga kommentarer. Senast redigerad av Anders G den 2015-11-09 klockan 10:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul sida
En fråga. Antar att det är 2700/månad i intäkt? Eller menar du 2700 för 12 månader? I så fall kanske 60k är i högsta laget? 22år för break even? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Magnus,
Det är den totala intäkten för det senaste året (ej per månad). Mvh Anders |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är intresserad av att bli kontaktad om du sänker priset. Svårt att se värdet med de minimala intäkterna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Jimmy,
Tack för intresset. Jag kommer inte att sänka priset. Värdet här sitter inte i intäkterna utan i domännamnen, att det finns 2 000 medlemmar och att sajten varit uppe sedan 2011 (fördel vid sökmotoroptimering). Mvh Anders |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|