FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Säljer nu en blogg där jag samlat olika artiklar kring SEO i allmänhet samt SEO för bloggar och bloggare.
Domänen är en .se utan prickar och streck ![]() Sidan är byggd i WordPress och överlämnas med hjälp av wp-export och kopia på databas. Sidan har varit live i cirka 8 månader. Sidan innehåller 38 artiklar á 500-2000 ord. 7634 besökare senaste 6 månaderna. 13558 sidvisningar för samma period. Intäkter Adsense de senaste 6 månaderna <100:- Intäkter Affiliate de senaste 6 månaderna <1000:- Sätter inget utropspris utan förväntar mig rimliga bud exklusive moms. När jag fått in ett startbud jag är nöjd med, publicerar jag det i tråden och auktion startas. Ni är varmt välkomna att fråga och buda via PM! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte mindre än 9 relaterade domäner att slänga med på köpet. Domänerna är alla .se (några idn) och faller inom följande nischer:
-Domäner -Blogg -Bloggbesökare -Skaffa blogg -Annonsera på blogg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Än har inget rimligt bud inkommit, håller försäljningen öppen ett tag till
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bud om 5000:- exkl. moms har inkommit.
Jag sätter ett reservationspris om 6500:- exkl. moms samt ett köpnu-pris om 8000:- exkl. moms. Ni är varmt välkomna att höra av er med bud via PM eller i tråden. Frågor endast via PM, tack! Lista med de 9 domänerna som ingår kan fås via PM. Nämnvärt är även att det, på en av de 9 domänerna, är fullt förberett för en blogg. Artikelrubriker för nästan 20 artiklar är satta, WordPress är konfigurerat. 2 texter är färdigskrivna, totalt cirka 2000 ord. Allt gott! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte uppdatera intäkterna för de senaste 6 månaderna:
Affiliate 1498:- Adsense 86,93:- Har ett "Köpnu-bud om 6500:-, försäljningen avslutas inom kort! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Slutdatum för denna försäljning blir på måndag den 9/11-15 kl. 18.00. Om bud inkommer under sista auktionstimmen förlängs auktionen med 60 min.
Nuvarande (säljande) bud är 6500:- Köpnu-pris är 8000:- Lista med domäner som ingår finns att få per PM för de intresserade. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då avslutas denna ikväll
|
||