FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Nu "lurade" jag kanske några. Domänerna är inte gratis, trots att de är .GRATIS ![]() Nåja, dessa är alltså till salu: - Smsa.gratis - Ringa.gratis - Filmer.gratis Jag är övertygad om att det går att ranka dem utmärkt på respektive term. Flera test tyder på att de nya gTLD:erna fungerar utmärkt i Googles SERP. Om du är intresserad av någon så skicka ett PM. Vi förhandlar därefter om priset.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Appropå ranking och andra fördelar/nackdelar:
Jag hittade ett random test på nätet, utfört 2014: Citat:
Sök ex på "Smsa gratis" i google. Min försäljningssajt för domänen är redan högt uppe, utan någon som helst länkraft. Se bara till att du söker på "smsa", inte "sms".
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-05-30 klockan 13:47 Anledning: Gjorde ett tillägg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sluta luras
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sluta tjura
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Överväger bud på: Filmer.gratis Köp-nu-pris: 1500 pickadoller
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Har precis nekat ett bud på Filmer.gratis. Tack i varje fall! Jag sätter 1500 kronor som köp-nu-pris per styck för samtliga tre. Vill någon köpa dem som paket kostar de 3500 kronor. Dessa blir också mina bästa (lägsta) priser för dessa.
![]() |
Svara |
|
|