FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är så att vi på företaget här har en väldig massa projekt, oftast små och många där ett par personer är inblandade. Vad vi är ute efter är något system där vi kan skriva in vilka projekt som finns, kommer och vilka som är avklarade samt bocka för hur det går.
Vi har kollat på dapulse.com och var väl inne på det men sen slog det mig att det kanske finns något som passar oss bättre. Någon som har förslag/erfarenheter av dessa tjänster? Krav: * Lägga till projekt med beskrivning. Möjlighet att bocka i olika delmål samt visa deadline. * Bra om alla inte ser allt utan den som skapar projektet bjuder in de relevanta personerna. Bra men inte ett måste: * iphone app Behöver inte vara någon gratis-grej. Att det passar oss är viktigare än priset. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Asana tycker jag är bra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Excel funkar bra för mig att hantera 30+ projekt samtidigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Stora projekt med 10 som jobbar på varje, men jag använder det som kortfattat framstegs planering, bockar för allt som är klar.
Ser ut så här ungefär: http://oi62.tinypic.com/2i8w01e.jpg uppgifterna kan vara större ting så som: design, artiklar osv... Funkar riktigt bra. Senast redigerad av Lindalicious den 2014-09-18 klockan 01:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi använder teamwork.com. Ganska smidigt ur min synvinkel, och min chef är milt sagt helt såld.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()