FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ikväll klockan 19 äger årets första produktlansering för Apple rum. Enligt läckor och medierapporteringar kommer Apple att släppa två nya mobiler, vilka båda har större skärmar än föregångaren, iPhone 5S.
Läs mer: http://www.va.se/nyheter/2014/09/09/...gn=unspecified
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
SÅ WN medlemmar, vad önskade ni att Apple presenterar?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bättre adapter till MacBook
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nya lurar, samt någon ny form av ny wearables (men tvek till iwatch) som underlättar vardagen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ny iPhone och iPad vilket är något man köper nytt varje år.
Och som samtidigt kan bli bra julklapp ge bort |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Micro usb kanske? Har aldrig varit speciellt imponerad av apples kontakter förutom magsafe som de i sin tur inte delar med sig av. Blir nog inte så impad av extra cores och extra ram då jag känner att min 5s inte har nå prestanda problem direkt. Och samma för nya lappisar med lite extra ram och ny propp, inget direkt high fasion utan det är bara utvecklingen "moores lag".
Senast redigerad av BarateaU den 2014-09-09 klockan 18:34 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ny telefon vore ju nice men jag hoppas till Gud att den inte är lika rundad som alla läckor verkar visa, jag gillar när det är mera kantigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
iPhone 6 ser ju ut som 3GS. Samma former och inget nytt. Tråkigt Apple, jag trodde faktiskt ni skulle komma med något nytt den här gången även fast jag alltid förstått att det inte kommer hända.
Well well. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |