FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hittade denna på youtube där DHL använder sina konkurrenter för att marknadsföra sig själv
![]() Video 1:17 minuter https://www.youtube.com/watch?v=vHVWegNfQl0 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det var inte DHL som låg bakom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
@ altruixm, vad menar du exakt med att "Det var inte DHL som låg bakom" ?
Undrar bara meningen med det du skriver? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
http://gizmodo.com/dhl-pranked-ups-i...hem-1526964505
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu när jag läste det Adestro skrev så håller jag med, glöm inte att enligt DHL så var det ok att PR företaget lägger upp den på Youtub.
Det som vill ha sagt är, kommenterar man på ett inlägg så är alltid uppskattat att backa upp det man säger med en citat, länk eller lite mer förklaring än det du skrev, thats all ![]() Inte många tänker på (Jung von Matt) när man ser på videon utan det är DHL som fastnar. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|