FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nu under OS så har Loopia bytt ut sin logga på hemsidan noterade jag idag. Mycket trevligt initiativ men Loopia har kanske inte så många ryska kunder
![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Alltid trevligt när företag tar ställning på ett sådant sätt, ett bra och "diskret" sätt att marknadsföra sig på. Får även lov och säga att jag tycker de har lyckats med sin supersupport, sticker ut från övriga webbhotell
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ganska löjligt om du frågar mig. Förstår inte syftet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Trams. Pinkwashing.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Väldigt dåligt av dom, har väldigt svårt för företag som endast drar nytta av saker för skapa sig eget PR för eget syfte.
Hade dom varit seriösa hade dom haft antal månader och år på sig gjort något annat. Men en liten ändring just nu under OS kan inte ses annat än PR syfte och följa strömmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kom igen, de har lagt till lite färger i sin logga, av ditt inlägg att dömma så skulle man kunna tro att de har dödat någon.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Helt sjukt vilken uppståndelse detta blivit, började explodera när ryssarna förbjöd reklamen riktad mot barn vilket borde vara rätt sunt.
Var ju mycket mindre uppståndelse när emosar i irak stenades till döds http://www.dailymail.co.uk/news/arti...t-clothes.html Minns inget ramaskri då, än mindre företag som hyttade med näven, och varför rikta sitt förakt mot ryssland när det finns över 36 islam styrda länder där homosexualitet är straffbart och i över 10 innebär det dödsstraff ![]() Ja det är bra att folk står upp för allas lika rättigheter men fan vad man lägger fokus fel, börja klaga på länder som har dödsstraff för homosexualitet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Har de marknadsfört detta? Nej de har bara Google doodlefierat sin logga
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
De kan ju naturligtvis ha hoppats på en viral spridning, då ska man vara ganska passiv själv.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men visst, förklara gärna vart jag i mitt förra inlägg påstod att jag tycker att man skall strunta i det mildare bara för att det finns något hemskare? Så jag kör väl med samma argumentation dom dig: Tycker din logik är ännu märkligare, vad har "närheten" till ett land med saken överhuvud taget att göra. Samma händelse har samma "värde" oavsett vart på jorden det sker, så ja, jag tycker att dödstraff för homosexualitet i Saudi Arabien eller Yemen är värre än vissa homoförbud i Ryssland. Oavsett om landet är värd för OS eller inte...Börja rätta till problemen i rätt ände, så räddar man liv dessutom. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|