FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Efter flera år som kund hos Loopia när det gäller domäner så har jag kommit fram till att det är dax att samla allt på ett ställe..
Eftersom Citynetworks e-postservrar har fungerat riktigt bra för mina ändamål så kommer jag nu flytta över alla domäner till citynetwork... CN har fortfarande lite kvar att önska, men i slutändan tror jag på de.... Anledningen av tråden? Lite berömmelse ist för allt gnäll som sker i denna kategorien.. ![]() Peace! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kul att man ser lite ros, bland alla riskorn! Jag har själv börjat flytta över alla domäner till citynetwork för jag trivs bättre med deras kontrollpanel, kanske har med färgerna att göra.
![]() Jag är dock inte så nöjd med webbhostingen och kör det på knownhost & glesys, nu går det inte riktigt att jämföra shared med vps. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Musikmixen - Jätteroligt att höra! Tack för de positiva orden och välkommen med dina domäner. Vi skall försöka göra än bättre framöver i supporten. Mailen är onekligen en av våra absolut viktigaste tjänster och även där roligt att du gillar det. Tack igen.
spajk - som du säger är det två olika tjänster och många gånger för olika ändamål. Vi har City Cloud där du kan köra virtuella maskiner. Vi tar åt oss dock även när det gäller webbhotellet. Tack för feedback. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|