FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Säljer domännamnet iphone5skal.se som har 22 200 exakta sökningar per månad enligt Google's sökordsplanerare. 1000 kr utångs- samt reservationspris. Auktionen pågår 4 dagar från när första budet inkommer. Bjuder någon inom sista 30 min så förlängs auktionen med ytterligare 30 min. Budning görs i tråden eller via PM. ![]() /Bst Senast redigerad av Bst den 2013-10-25 klockan 22:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud på 3000 kr inkommet.
Auktionen avslutas på onsdag den 30 oktober kl 09.24. Om bud inkommer senaste halvtimmen förlängs auktionen med ytterligare en halvtimme från när budet kom in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mindre än 12 timmar kvar! Avslut 09.24 i morgon.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Domännamnet finns till salu pgr av mindre seriös köpare. Orkar inte hålla i ännu en auktion, utan om någon är intresserad får den gärna höra av sig direkt vi PM:
Dock ska tilläggas att jag inte tog kontakt precis efter avslutad auktion, utan upprätthöll kontakt när köparen kontaktade mig, två dagar efter avslutad auktion. Efter jag då kontaktade köparen så svarade inte denna förrän jag skrev på kontaktformuläret på en butikssida som köparen innehar. För att inte andra sak hamna i samma situation höjer jag ett varningens finger för användaren NorBiz, som var köparen. Med reservation för att jag inte reagerade på stört efter avslutad tid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om intresse finns så är denna fortfarande till salu.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|