Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Problem med outlook..

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-08, 12:29 #1
leonards avatar
leonard leonard är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2013
leonard leonard är inte uppkopplad
Medlem
leonards avatar

Reg.datum: Mar 2013
Standard Problem med outlook..

Hej på er.

Det är så att jag använder citynetworks webbmail till stor del. Men nu har jag beslutat mig för att gå över till outlook då jag tycker det är smidigare. Så jag köpte in alla licenser, office-paketet m.m samt confade enligt de inställningar och instruktioner som fanns på citynetwork.

Men problemet är att det verkar inte vara synkat? Dels så hämtas inte mail automatiskt, utan jag måste klicka på "ta emot/skicka" för att få ner mailen. Sen så försvinner inte kalenderpåminnelser trots att jag klickar på stäng. Utan en påminnelse har nu funnits i 36 timmar och ploppar upp hela tiden.

När jag tar bort ett mail i outlook så försvinner det inte i webbmailen, och trots att jag läst det så är det fortfarande oläst i webbmailen också. Detsamma gäller om jag skapar en mapp för att placera mina mail, den mappen syns heller inte i webbmailen.

Alltså allting verkar helt knasigt. Har jag missat något fundamentalt eller har ni några tips på vad i helskotta jag ska göra?
leonard är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017