FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Snabbheten är ju bara en faktor och testet är ju inte så omfattande, men det kanske ändå kan vara intressant för någon?! http://www.woodstitch.com/fastest-web-hosting.php Någon här som använder sig av Yahoo Web Hosting eller iPage?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Testerna tog 5-6 sekunder att ladda här...
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Konstigt idag tog den bara några få sekunder att ladda. Det måste varit några allvarliga problem för dom igår när jag försökte gå in på sidan.
Tycker det är ett trevligt test men det enda dom faktiskt testar är dom större webbhotellen i USA och inte några mindre av olika slag vilket gör att testet blir ganska tråkigt. Oftast är de dom mindre webbhotellen som är bättre en dom större, men så har de nog alltid varit =) Dreamhost är dom enda jag har testat som jag såg på listan och dom har varit otroligt stabila dom gångerna jag testat deras produkter. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|