FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur lång tid brukar City Network ta på sig att svara på mail?
Jag mailade supporten i onsdags kväll, men har inte fått svar än. Har en domän där som löper ut på måndag och jag har inte fått någon faktura för att förnya den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Senast redigerad av BarateaU den 2013-05-04 klockan 16:58 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kan också gå in i domänhanteraren och trycka på "Förnya".
Är det ganska bråttom med ärendet brukar jag kontakta dem via telefon eller chat. Mail kan ta ett tag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag gjorde transfer av domänen till CN för drygt ett år sedan, när Loopia hade höjt priset för .nu. Har aldrig behövt administrera den domänen hos CN eftersom NS redan var rätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fick svar på mailet i förmiddags, vilket jag tycker var alldeles för lång tid. (Jag tänkte att jag skulle ringa eller chatta om jag inte hade fått svar efter lunch.)
Svaret var hur som helst trevligt och hjälpsamt. Jag fick ett konto i nya kontrollpanelen och där kunde jag förnya domänen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|