FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är det så att jag har en svensk Facebooksida med 100 000 +likes.
Jag lade till en "vän" till mig som "hanterare/admin". Idag loggar jag in och ser att han har kikat ut mig som admin och jag kan inre längre administrera den? Jag är grundare/skapare av sidan från mitt egna fbkonto. Går det på något sätt att få tillbaka den via Facebook då jag är den ordinarie ägaren av den?? Snälla, all hjälp uppskattas. Blir så förbannad på att så t här ska hända / |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer tyvärr inte att fungera, FB kommer att ignorera detta då den förra adminen lagt till snubben som admin. och admins äger sidan och kan göra vad han vill med sin sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testat tala med din "f.d." vän?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej det funkar inte, Facebook bryr sig inte ett piss om sånt, har du gett någon admin status så är det i stort sett ditt eget problem då admins enligt facebook har rätt till o "äga" sidan.
Det är sjukt många som blir av med sina sidor såhär. Ganska dumt o ge någon admin rättigheter när man kan göra dem till "content creator", i stort sett samma rättigheter där förutom att en content creator kan inte göra vissa ändringar eller kicka andra admins. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det står tom en stor fet varning om detta när man skapar admin, så det är tyvärr ganska kört om inte din "vän" vill hjälpa dig. Det kanske var ett "misstag"?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Snackade med vännen och det vara bara ett misstag som tur var. Tack alla som svarat!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|