FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sonen är en flitig användare av swefilmer.com och även jag har börjat se lite äldre filmer där.
Det jag undrar över är hur sidan egentligen kan vara uppe? Borde inte det vara olagligt till 1000:en? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Japp det är olagligt små grabbarna som körde dreamfilm (samma koncept) vart ju nedstängda efter ett tag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Edit : My bad Dreamfilm ligger tydligen uppe igen (Dock så får man ju räkna med att snuten kommer och knackar på om man kör en sån sida ) Senast redigerad av CSC den 2013-01-13 klockan 21:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Skall inom kort öppna min egen sida som bli bättre än dessa 2.
De laddar upp filmer på en videosida och bäddar in den på deras sida. Tänkte dock skaffa en server och ladda upp filmer med dem. GLHF APB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Får man fråga varför? Är det verkligen värt risken att åka fast? Se hur det gick för de som drev Ninjavideo eller vad den hette...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Såg en sida som skulle ha 200kr i månaden för att man skulle få ett vip medlemskap, och kolla på rippade filmer.Varför ska man pröjsa det när netflix kostar en hundring eller vad det nu är i månader för original lol
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Räkna med att du kommer åka dit på ett eller annat sätt om du har en sida där det är ganska uppenbart att materialet inte är tillåtet. Och någon kommer säkerligen kräva att sidan stängs om den börjar få lite storlek. Bara så du vet så kan man bli fälld bara att man skickar en bild/film/musik genom sin router eller server som bryter mot upphovsrätten även fast det inte är din fil.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|