FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Google Apps finns numera enbart i betalversion efter att Google stängt möjligheten till gratis Apps-konto. 50 USD per användare och år är kostnaden för Google Apps.
Citat:
http://googleenterprise.blogspot.se/...usinesses.html På svenska: http://www.idg.se/2.1085/1.481379/in...is-google-apps |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker det är ett klokt beslut. Google vill öka sina intäkter och då gäller det att identifiera de gratistjänster där det är lättast att motivera kunderna till att betala. Detta är helt klart en av dessa.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med helt. Gratisgrejor brukar inte va någon bra grej långsiktigt, har vart där själv och blev nog mer jobb än vad det va värt i pengar i slutändan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man använder Outlook så måste man ändå köpa Google Apps for Business så detta ser jag inte som något större problem bland företagen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fortfarande gratis för dom som har konto sen innan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns det några andra vettiga gratis alternativ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har förvånats över att en sån kanontjänst är "gratis" (det är ju annonser) så länge. Som tur är har jag skaffat GA till de domäner jag kan tänkas behöva det så jag drabbas inte i nuläget. Och $50 per år är ju egentligen väldigt billigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast är man "privatperson" och vill ha 10 e-postadresser blir det en hel del pengar ändå. Nu har lyckligtvis redan ett gratiskonto, men skulle nog inte ha google aps på mina privata domäner och dela ut e-postadresser till släkt och vänner om jag måste betala 50 USD per år och användare.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|