FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har en sida med ett formulär där folk fyller i info, denna info får jag på min mail. Idag har det varit så att varje gång en person fyller i formuläret så får jag ca 200 mail med samma sak. Det bara kommer fler och fler mail, vad kan detta vara?
Källkoden ser 100% bra ut osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använder du AJAX eller liknande för att kalla backend, eller går den direkt till backend-koden från formuläret?
Har du testat skicka ett mail manuellt till mailadressen i fråga? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har testat maila den aktuella mailen också, inga problem. Det är väldigt skumt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har inte tillgång till den just nu tyvärr. Men denna sida har alltså varit igång i ca 1 år och det har aldrig varit några problem, koden har inte ändrats eller något. Detta bara började idag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Väldigt väldigt långsökt, men om du är hundra på att koden inte är ändrad, det funkar att skicka manuellt och måste vara fel med just din sida så gissar jag på att webhotellet har ändrat något, som skapar problem för någon funktion du använder vilket resulterar i att den kör om backend om och om igen. Kontakta webhotellet och se, är nog mitt bästa råd. Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
den som skickar kanske spammar? eller är det du som skickar till dig själv som prov?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|