FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Upplever Bineros SMTP server som seg. Jag provade Swiftmailer och PHPMailer med SMTP anslutning med username och pw och det tog cirka 30 min för mailet att komma fram. Hur kan det bli så? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det här är väl ändå en fråga du primärt bör ställa till Binero, som faktiskt har tillgång till mailloggar och kan se exakt när det kom in och gick ut från deras server?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
wn har blivit ett supportforum för alla webhotells kunder, lägg ner och fråga er host.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
WN har tyvärr blivit ett forum där man publikt kastar skit på leverantörer för minsta lilla :P
Väldigt lite utvecklande diskussion, och mer "är X nere?" , "har X problem?" och liknande. Nu säger jag inte att op gör det, men som kommentar på det empty skrivit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har skrivit till binero och inväntar svar men det skadar väl inte att fråga här samtidigt?!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag själv och förmodligen många med mig har nästan slutat kolla vad som händer på wn.se just för att man är intresserad av att läsa om intressanta idéer och funderingar, inte frågor om en viss leverantör är uppe eller nere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då är det väl så enkelt som att göra ett underforum till webbhotell?
Sen så struntar ju jag i vad alla vill läsa utan jag är bara intresserad av min fråga. Det är ju inte precis så att jag spammar frågan i alla forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vet inte hur man gör det på Hotmail. Är väldigt dålig på allt som har med mail att göra
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|