FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej
![]() Har nu startat upp gratisproxy.se, en ny svensk proxytjänst. Någon som har synpunkter, något som kan förbättras? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Vem är vi, vad gör vi m.m borde stå vänster centrerat och inte höger. Är bara araber (tror jag) som läser från höger till vänster ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Grymt. Letat efter en ny proxytjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Vet att många arbetsplatser blockerar en ny proxytjänst så fort de får nys om den, om detta händer får ni gärna kontakta mig, har flera servrar som jag kan sätta upp mot proxyn.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg sida, nu vet jag inte om jag orkar sätta upp min
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den verkar fungera bra
Lite svårt att ge feedback när man inte vet vem du har som målgrupp Om det är "vanligt folk", dvs datoranvändare som inte är så kunniga men trots allt använder datorn i jobbet så finns det en del att säga. Riktar du dig till kunnigare personer tycker jag inte att det finns så mycket att säga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Tog en titt i disclaimer och såg en länk längst ner till en av mina sidor, Proxified.se.
Önskar dig all lycka till, personligen är jag dock inte så imponerad av själva utseendet av sidan, men det är ju lätt fixat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Tackar. Design har aldrig varit min starka sida, ingenting jag tänker på i första hand.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|