FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Efter 6 månader nu med min första site så har jag fått in 2 klick (öppnar skumpan för att fira)
![]() Hur lång tid tog det för er första site? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Menar du första betalningen? Den fick jag kanske 2005-2006 efter flera veckor av kämpande. Sen när man fick lite känn på det hela så började utbetalningarna komma varje månad och hänger i en idag, fast med lite större summor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Min första betalning från Adsense fick jag nog under 2008 efter några månaders bloggande. Nu går det snabbare men jag tjänar inte särskilt mycket nu heller. Men jag kan säga så här (vilket dock är ganska självklart): lägg ner tid -> skapa bra content -> fler besökare från andra sajter och inte minst Google -> ju fler besökare, desto mer spridning kan du få (Facebook-gilla, Twitter, spontana länkar osv) och desto mer tjänar du.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
2011 började pengarna rulla in rätt så fint på Adsense men har gjort mig av med diverse projekt så allt står på is just nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Började med adsense 2 augusti 2005 och första utbetalningen kom 26 september 2005. Men hade ju redan en ganska stor sajt då.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Idag har jag fler site, och det rullar på bra med adsenseinkomsterna :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Började med Adsense oktober 2009. De första click:en började trilla in efter ett par månader. Jag har fortfarande Adsense (för det är så enkelt), men att utveckla webbsidor är bara en hobby för mig så det handlar definitivt inte om några stora summor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad får man per klick?
|