FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Trendystuff.se - ny design
Hej, nu är vi äntligen klara med våra nya design till Trendystuff och det skulle vara väldigt intressant och nyttigt att få lite feedback samt konstruktiv kritik från andra. Länk till sidan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Supersnyggt!
Dock tyckte jag att korten och betalmetoderna (Visa, Klarna etc...) låg lite rörigt uppe i loggan. Kanske flytta ner dem i footern och lägga lite kontakt uppgifter där istället? Sen vet jag inte om jag gillar att det är engelska i varukorgen om den är tom ![]() Bra jobbat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Snygg sida. Jag hade nog satt klarna, payson bilden under varukorgen och sedan haft en "Erbjudande" där den bilden är nu. Kanske dagens/veckans erbjudande där du säljer en klocka för 10% billigare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker att sidan var snygg. En sak som du kan tänka på är att när man hoovrar menyn så kan objekten kanske försvinna fortare. Typ när man tar musen utanför menyn igen så försvinner dropdowmenyn direkt istället med några sekunders mellanrum.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Inget jag tänkt på tidigare, men du har helt rätt. Kan nog vara lite irriterande att den ligger kvar där, men det är åtgärdat nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Sidan Om trendystuff: Stavfel: "nångra" Ang. maila: Jag tycker att man ska skriva "mejla" istället för maila, men det kanske bara är jag. ;D Allra helst skulle jag vilja se: "skicka epost till", eller "mejla till". I övrigt: Det som står under rubriken "Affärsidé" är riktigt bra. (Relevant och fokuserat innehåll samt bra "flyt"/stil i texten.) Behåll det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Enkelt och snyggt! Men som Frecka sa, finns det bugg i menyn: Jag kör Safari, undermenyn försvinner innan man hinner få musen över en av items i den, kan bero på att det finns mellanrum (kolla i css) mellan menyn och undermenyn:
Kod:
<li class=""> <a class="sf-with-ul" href="http://www.trendystuff.se/20-solglasogon-pa-natet"> HÄR <ul style="display: none; visibility: hidden;"> </li> |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||