FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej !
Jag försöker hitta ett program som man kan använda till ett företag som kör Service och Support samt försäljning inom datorer. Man ska bl.a kunna lägga in garanti/service/reparations ärenden, dokument, avtal m.m. ett plus om man kan komma åt systemet via en mobil också ! Jag har googlat och googlat men hittar inget bra... Någon som känner till några system? Senast redigerad av balstaatv den 2011-11-29 klockan 19:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är jag lite partisk kanske, men har du kikat på http://www.lightspeedretail.com/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
najk! Dom kör PC/Windows/Linux, men tack för tipset !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kan nog räkna upp flera system men inget som kostar under 100000:-. Vad har du för budget?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|