FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan.
Tänkte köpa en iPhone 4 nu. Bör jag köpa den på 3 abonnemang eller tele2 tycker ni? Vad har ni för erfarenheter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har haft iPhone + Tre i flera år, är mycket nöjd.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Använder dock Telia i dagsläget vilket imo är den bästa operatören jag använt. Allting fungerar som det ska helt enkelt. Använde 3 innan, dock saknade jag täckning på min hemadress vilket resulterade i att jag valde att byta, överlag var jag nöjd med dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du ska inte vänta på 4S? Fyran har väl knappt hunnit sjunka i pris?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håll dig långt borta från det sjunkande skeppet TRE.
Du får en billig telefon mot dyra telefonräkningar. Det säkerligen billigare i slutändan med Tele2. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror ju på vad man jämför. Jag har använt Tele2 sedan 1996 och förra året bytte jag i princip helt till Tre. Jag har varit negativ till Tre sedan tidigare, men det har fungerat utmärkt. Jag har upptäckt två butiker där jag har dålig täckning.
Med Tre kan jag prata utan avbrott hela vägen från Märsta till Södertälje. Med Tele2 bröts det till och från. Tele2 har strulat med mycket många gånger. Tre har fungerat bra med god service och dessutom blev det billigare än med Tele2. Jag är nöjd. Telia är alldeles för dyra och har samma skitnät som Tele2 för 3G.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|