FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om denna layouten inte fullständigt klar men kommit igång lite gärna veta vad ni tycker borde förbättras. http://shorturl.se/?DsXBw MVH Senast redigerad av mister den 2011-09-05 klockan 22:24 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm annorlunda meny kanske? Texten behöver heller ej ha så stora mellanrum.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker hela övre delen av sidan, dvs banner och meny känns väldigt år 2000. När man först kommer in på din sida så borde man enkelt se vad sidan innehåller, därför håller inte de mörka menyknapparna. Förminska hela bannern lite, alltså gör den till en mindre logga eller något istället. Skuggorna känns inte så modernt enligt mitt tycke ock borde tas bort. Visst, skuggor kan fungera ibland, men i den banner går det inte hem.
Vet inte riktigt varför du har massa mellanrum mellan raderna, enligt mig ser det ganska fult ut. Det är för mycket tomrum, pressa ihop hela sidan lite så kommer det så bättre ut och se till att det inte finns vitt tomrum för det gör att sidan ser oseriös ut. Såg också att du hade mellanrum mellan ord och frågetecken, ta bort dessa, ser dumt ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Håller på med en HELT ny design återkommer med resultat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför stjäl du Postbox logotyp? http://www.postbox-inc.com/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med allstars.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja som ni ser så är sidan publikt men ej lanserad enbart i test stadiet!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tycker inte alls att sidan håller måttet i nuläget. Menyn är otydlig, loggan för klumpig, Times New Roman känns rätt "trist" och varför ligger headern så långt ner? Sidan känns inte riktigt seriös i nuläget, sorry! Dock verkar det som att texterna är välformulerade och genomtänkta. Jag tror du vinner på att börja om och finna inspiration (utan att sno) från liknande sajter, alternativt hitta en duktig webbdesigner som hjälper till. Hårda ord kanske, men eftersom du efterfrågar feedback vill jag vara fullkommligt uppriktig. Lycka till!
![]() |
Svara |
|
|