FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag "råkar" ha 2 st domännamn över, så önskar gärna lite idéer på vad man kan göra med dessa, för- och nackdelar osv. Det handlar om USAbilen.se och filmparken.se. Först var det tänkt att USAbilen.se skulle bli en köp- och säljsida (vilket den blev men jag raderade den ganska kvickt, inget kan ju stå emot blocket.se!!) och filmparken var/är tänkt att bli en filmblogg, men jag inser ganska snabbt nu att tiden räcker inte till att göra bloggen och innehållet läsvärt för ev. besökare, är nog inte "min grej" det där. Så vad kan man göra med dessa domäner? USAbilen.se - Som ni ser i min signatur så har jag ett forum om just dessa bilar, kanske man kan koppla samman allting på något sätt? En e-butik? Men finns det inte nog av dessa redan, vad skulle göra den unik? Filmparken.se - En blogg är ganska långsökt tror jag, eller vad tror ni? Och ett filmforum likaså, finns för många och de amerikanska sajterna dominerar vad gäller filmnyheter(?). Kanske börja sälja filmprylar, e-butik? En annan tanke var en biograf på orten men det är ännu mer långsökt xD. Det enda jag kommer på till bägge av dessa är e-butiker, som i sin början blir hobbyförsäljning under 30 000:-/år, mest för att komma igång första året om det ens finns intresse vill säga. Kom jättegärna med förslag, har fått idétorka känns det som ![]() Mvh Jonthee |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|