FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Skulle uppskatta ALL feedback på mitt forum i signaturen, grymt tacksam!! Hittar ni buggar? Tycker ni om designen/bilderna? Något som är felpositionerat? Bra/dåligt upplägg? Ja vad som helst uppskattas ENORMT mycket. Jag har testat forumet i senaste Safari, IE, FF och Chrome och det verar fungera "bra", meddela jättegärna om något inte står rätt till. Tack så väldigt mycket på förhand. Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Er tystnad måste innebära att det är världens grymmaste forum eller? :P Inget att anmärka?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
tycker att den är riktigt snygg, kan bli plottrig för forumovana besökare men det ger den även en egen personlighet.. har inget kostruktivt att tillägga förutom att jag gillar den
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack så mycket!
Antar att sidan ser ut som den ska på din skärm xD Körde Cross Browser test hos Adobe och där kunde någon version av antingen Chrome eller FF inte hantera "position: fixed" eller vad det var. Men när jag testat live med alla tillgängliga webbläsare så verkar det fungera bra, men har dock ingen iPhone eller iPad så där har jag inte kunnat utvärdera, en del har besökt sidan via Apples produkter såg jag via analytics. Det stämmer mycket bra att den är plottrig med massa färger och bilder, men jättebra att du uppfattar den som personlig, exakt det som eftersträvats :P Då kanske man har nått det målet. Hastigheten var heller inget att klaga på? Inte så "seg" att den fick dig att avbryta sökningen och hoppa till en annan hemsida? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det ser bra ut! Det jag PERSONLIGEN skulle ändra på är: 1. Typsnittet som ser ut som "handstil". Jag tycker det ser mindre proffsigt ut, men det är möjligt att det är en fråga om individuell smak. 2. Loggan är ok, men kan göras lite mer framträdande och snyggare. Kanske lite färg (blå / röd / vit / metallic?!) som bryter av designen något.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar tackar!
Helt rätt angående loggan! Satt och kikade igenom Discovery-channel USA tidigare och när jag kollade lite filmklipp så hittade jag en riktigt häftig inspiration till en logga eller som man kan integrera kanske (konceptet i befintlig logga). Ska försöka urskilja loggan lite mera, kan behövas :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Sådär,
Skippade den loggan jag inspirerades av på Discovery så jag la bara till en blå färg i stjärnan, blev ganska bra tycker jag =) (vill behålla ursprunglig design) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Klockren! tycker inte du ska ändra på något alls!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack så mycket!
Skönt att de flesta som man frågat verkar tycka om forumet :P PS, kolla gärna loggan igen, nu blev den "grym" tycker jag (om man får "skryta"). Men hur känns laddtiden på forumet? Inga problem eller konstigheter där? Kollade lite "online-test" och det verkar som om storleken är 650 kb eller något sånt för hela forumet, men det laddar väl inte in så mycket på förstasidan? Hur kan man förminska ev. bilder, dess filstorlek, känns som att de är lite stora men Photoshop och alla andra program gör dem inte mindre :/ Känns som att en del bilder på en del hemsidor är väldigt små i storleken, vilka program kan dom tänkas använda? Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Loggan sticker ut mer nu, vilket förstärker "varumärket" och det totala intrycket tycker jag. Bravo!
![]() |
Svara |
|
|