Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

CSS/HTML och jquery wiz sökes!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-06-16, 00:31 #1
Remanis Remanis är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2011
Remanis Remanis är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2011
Standard CSS/HTML och jquery wiz sökes!

Warmbreeze studios AB söker en skillad HTML/CSS/jquery utvecklare med känsla för färg och form.*Vi jobbar i .net miljö.
Stora möjlighet till fortsatt anställning! Vi sitter på Stena Center i Göteborg.

Vi är ett nystartat bolag som har väckt stort intresse nationellt och internationellt. Vi jobbar just nu med att utveckla ett nytt sorts spelkoncept där vi behöver fler folk inom html / css men även grafisk design. Vi har väckt VÄLDIGT stort intresse bland Venture Capital firmor som t.e.x Ambient Sound Investments (Skype) och Accel Partners (Facebook). Vi har även varit med och tävlat i Venture Cup Väst regionsfinal med vår ide och blivit utvalda till top 10 bland 800 bidrag samt att vi har deltagit i mini seedcamp Stockholm där vi har blivit utvalda till top 20 i Europa!

Vi är två killar i 30 års åldern med bakgrund i programmering och design. Vi är ständigt uppvaktade av riskkapital men vi har valt att avvakta tills produkten är färdig innan vi tar in mer pengar (för att öka värdet i bolaget). Vi har just påbörjat en utvecklingsperiod med start 6 juni och 8 veckor fram för att skapa hela den tekniska lösningen med backend, frontend samt mobil applikation.

Vi behöver hjälp av någon som är duktig på html / css / jquery samt grafisk design. Som person ser vi gärna att du, utöver passion och driv, är lite av en "gamer" och är sport intresserad.

Tveka inte att fråga om det är något.
PS. Registrera er för ett beta konto på*http://www.stoneage.se*om inte annat, du får chansen att vara med om ett spel som inte liknar något annat, det kan jag lova! Därav det stora intresset från riskkapital bolag.*

Mejla mig på*[email protected], skicka gärna med portfolio om du har.

CEO/CTO Warmbreeze studios AB
Remanis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017