FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni som använder Mac, t.ex. macbook http://www.apple.com/se/macbook/ är den här datorn bra till att surfa med? och spela enkla spel på?
Är den här bärbara datorn bättre jämfört med andra pc? Det är nämligen så här att den här datorn ska skolan jag går på att köpa in. Och vi får hämta ut dem nästa vecka. Tycker ni här jag borde köpa den här nästa år, när man går ut gymnasiet? Är det värt att köpa ut den? Undrar lite. Säg lite vad som är bra och vad som är dåligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Värt att köpa ut den? Beror ju helt på priset och hur den är i skicket. När jag gick i gymnasiet fick vi en varsin laptop (Compaq). Vi fick erbjudande om att köpa ut den men det var asdyrt så det var verkligen inte värt det. Dessutom var den datorn rätt kass också... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Mac'ar har ett bra andrahandsvärde. Men om priset är rätt för dig om ett år är det bara du som kan svara på.
Men om du är nöjd med den finns det ingen anledning att inte köpa loss den. Datorn är ett verktyg som är ovärderligt för säkert många här inne. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
If you go mac, you never go back.. nämen välj inte skola efter vad man får för dator!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Linuus den 2011-06-14 klockan 21:55 Anledning: Könsdiskriminering |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Japp, går redan på den skolan som ska ta in denna dator.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilken skola är det som har så mycket pengar?
![]() Om du bara ska surfa och spela enkla spel klarar vilken dator som helst det, då känns en mac överdrivet dyr. Jag kör Windows privat och OS X i jobbet, båda fungerar bra, det ena är färgglatt och det andra silvrigt/grått ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|