FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Försökt beställa från templatemonster.com, dom ville ringa mig eller få id kort till sig pågrund av "fraud"...inga problem mailade dom en bild på mitt id kort o lika fort som de ha fått de som dom bad om så stängde dom ärendet och skulle betala tillbaka pengarna (Om de nu kommer hända)
Undra om någon vänlig skäl här som har lyckats innan beställa från dom att göra de åt mig? Jag överför pengar till personens bank först så att den kan beställa åt mig? Såklart så slutade live chatten och funka direkt när pengarna va dragna..mycket lustigt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varför inte betala via PayPal, låter som mycket smidigare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För dom gör samma sak, be om id ..när dom får id så stänger dom ordern.
Jag har fattat som den sidan ska va seriös? The order has been cancelled, the payment has been declined and the card will not be charged. Unfortunately we will not be able to process your orders for security reasons. We advise you to find another template provider. Lustigt jag betalade med mitt egna kort och skickade dom t.o.m bild på mitt id! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, nu har de både ditt kortnummer och bild på ditt id. Vad tror du de kommer använda uppgifterna till?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
beställde från dom och betalade med paypal via paypals sida då jag inte riktigt litade på dem.
Dock så skulle dom ringa mig innan dom godkände beställningen och skickade ut mejlat med nedladdningslänken... Samtalet lät såhär: Dom:Hello Mr Diyar Samin did you make a purchase at templatemonster.com Jag: Yes Dom: ok that is all, i have now approved your purchase a download link will be emailed to you in a few minutes. lite senare fick jag mejlet. Men jag undrade ändå vaf*n det där samtalet som dom ringde ifrån typ indien var bra för? men men betala med paypal=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har beställt där ett par gånger med kort och har aldrig haft några problem.
. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lustigt, vad är problemet egentligen då..har ju t.o.m vbv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har köpt från Templatemonster och det gick till precis som evomedia beskriver.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gick fin fint för mig när jag köpte produkter där med, för cirka 2 år sedan dock. Fick också samtal sedan gick allt fint. Dom är seriösa och en av dom största sidorna.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|