FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Ansluten är ett nystartat internetföretag och Tennberg Interactive fick nöjet att utföra produktionen av deras webbplats samt bakomliggande system. Vill gärna ha feedback på resultatet, positivt som negativt! www.ansluten.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tummen upp, stilren, lättnavigerad och snabb laddad
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Snyggt! Haha, men vafan är det för människa som är tarvligt inklippt ovanför naven? Ser ut som någon helt twisted version av ett kakmonster. Ta bort honom så blir det ännu snyggare.
![]() http://i.imgur.com/jSLsH.png |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Då får jag väl vara gossen Ruda.
Jag tycker inte att texterna är de bästa. En del stavfel, även sammanblandning av vart/var, ifrån/från ... Blandning av ganska korta meningar med direkt tilltal (bra!) och långa, lite krångliga meningar. De senare känns som översättningar eller omskrivningar från ett annat dokument. Tillsammans gör det att texten inte flyter så väl som den kunde. Jag har inte kollat alla sidor men ikonen på Konsulttjänster känns som tagen från något gratispaket till skillnad från många andra bilder som känns mer proffsiga Slutligen - ha inte med saker som inte finns, kommer senare. Det jag tänker på är bloggen och jag tycker att det är bättre att vänta med att lägga upp den i menyn tills den finns. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
På safari hoppar blogg i menyn utanför. Du bör minska padding eller utöka vidden på menyn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fina ikoner för servrarna! Tycker dock att all text känns lite plottrig och jobbig att läsa, lite radavstånd hade inte skadat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Först skall ni lära er vad ert företag heter: Tennberg Interactive Lund Handelsbolag.
Så då var det avklarat då detta är ett tydligt fel i er kommunikation till folket/besökarna. Gnäll hur mycket ni vill rätt skall vara rätt, och nu till själva designen. - negativa kommentarer 1. Den gråa bakgrunden slutar upp helt när man skall beskåda designen i 1280x800. 2. Gör om ikonerna så dom passar till designen då dom som finns nu inte passar. 3. Ansluten Blekinge AB heter ni och inte Ansluten AB, detta bör ni ändra texten på. 4. Ni bör sätta domänen på ert företag och inte på en privat person. 5. http://www.ansluten.nu/images/reference_tilderkvist.png <-- rätta till felet med denna bild. + positiva kommentarer 1. Gillar loggan samt översta delen Tyvärr finns det inte mycket att säga till om då sidan inte är komplett innan lanseringen. Sedan kvarstår det hur gör ni med domänerna och vad kostar dom? Att det finns kunder till denna ännu ej kompletta företag tror jag lite på då vem egentligen registrerar sig på ett företag med halvfärdig design och information. Jag kan bara önska dig/er lycka till i framtiden och hoppas inte detta blir ett projekt som står still som berörande har hand om. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|