FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har skrivit om texten på mitt företags hemsida, så att den ska bli mer säljande och locka våra kunder. Vår målgrupp är små och medelstora företag i alla olika typer av branscher.
Länken till hemsidan är: http://designbank.se Så vad tycker ni, är den säljande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har ingen feedback på texten i sig, men hittade en felskrivning under "Hyr en webbmaster". I texten så står det 6800kr/år men priset är 7800 kr/år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En särskrivning.
Vi hjälper dig med snygg, målgruppsinriktad webbdesign och effektiv sökmotoroptimering så att mängder av potensiella kunder ska kunna hitta just ditt företag på internet och köpa just dina varor eller tjänster. Skriv istället Vi hjälper dig med en snygg, målgruppsinriktad webbdesign och effektiv sökmotoroptimering så att mängder av potensiella kunder ska kunna hitta just ditt företag på internet och köpa just dina varor eller tjänster. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
potentiella stavas det!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Känns generellt snyggt och bra, dock känns det i texten som det är en ung person som står bakom, ändra tex:
Klicka på miniatyrerna nedan för att se dem i större storlek. till Klicka på miniatyrerna nedan för större storlek. eller Bilderna nedan förstoras genom ett klick Generellt bör man undvika dem, dom eller de. Ändra även: Designbank | verkvar bara en extra här | är en webbyrå i Skellefteå. Det vill säga, vi skapar hemsidor till företag. Som kund hos oss får du alltid ett fast pris på det du vill ha, klicka här för att se vår prislista. Till kanske: Designbank är en webbyrå i Skellefteå, och som webbyrå skapar vi attraktiva och kreativa hemsidor till främst företag, och vi ger alltid ett fast pris på det som just ditt företag efterfrågar, klicka här för att se vår prislista. Senast redigerad av Danielos den 2011-03-25 klockan 19:48 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag skulle nog skrivit så här. Designbank är en webbyrå i Skellefteå som skapar attraktiva och kreativa hemsidor till främst företag. Som webbyrå ger vi dig som företag ett fast pris. Citat:
Senast redigerad av Doctor.Data den 2011-03-26 klockan 00:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Fast jag skulle gärna se att han hade fokuserat på kunden och inte på sig själv. Men han har gjort sidan så personlig det går utan att den blir privat, så jag gillar den sidan hyfsat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är väl detta jag önskar, att han mer ska gå på kunden. Sidan är helt okej och jag önskar att fler konsulter gjorde så här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med om att den är helt okej den också MEN det finns en stor miss. Det är att det saknas bilder för referenskunderna, jag har alltså ingen som helst aning om deras nuvarande hemsida är deras skapelse eller inte. Det är ett absolut måste när jag själv väljer designer såvida jag inte känner till personen / företaget sedan tidigare.
![]() |
Svara |
|
|