FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, jag äger en uppladdningssida och du har jag lanserat 2 verisionen av den.
Jag skulle vilja ha tips och kritik, så att jag kan förbättra till verision 3 eller lite nu. Vet själv att ni kommer kritisera mycket. Men en grymm förbättring sen sist! ladda - upp . se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ladda-upp.se ser klipp och klistrad ut, dvs vita pixlar i kanterna.
Hoverfärgen i menyn bör du se över, vit är inte bra mot den bakgrundsfärgen. Det verkar vara lite allmänt ojämnt med padding och margin på sidan. Exempel är uppladdningsboxens och contentboxens innehåll. Ser ut att skilja 30-40px överst om man jämför. För att visa på det jag påpekar så tog jag även och laddade upp via tjänsten och ser att dina [img] avslutas med [\img] istället för [/img], samma med [url] ![]() Annonsrutan hamnar konstigt i Firefox 4.0. Helt off till vänster jämfört med de övriga boxarna. Tror du vinner mycket på att se över textfärg, typsnitt och teckenstorlek på sidan. ![]() Kör hårt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack! Ska fundera på detta under veckan.
De vita pixlarna, jag är inte så bra på att göra texter kunde inte lyckas på bättre sätt. Har ändrat på en del saker nu. Gärna mer feedback. Kan även vara bra :P Senast redigerad av habbcraw den 2011-03-23 klockan 18:56 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|