FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Flera av er har säkert läs om hoten mot reportern på nyheter 24.
Nu drar sig majoriteten av annonsörerna tillbaka. Något jag undrar dock, hur bloggen kan vara den största i Sverige enligt medier, trots att varannan mening innehåller felstavningar? Läs exempel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur många av toppbloggarna drivs av tjejer med bra språkkunskaper? Typ noll. Blondinbella och Paow är t.ex. bra exempel på när svensklektionerna inte prioriterats.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Underbar förebild för våra ungdomar..
Opererar bröst och käke, förespråkar hårdbatning med barnmat (råkar kvinnors lår nuddas vid varandra när man går räknas man som fet!!). Uppenbarligen väldigt snedvriden världsbild.. Bara att hoppas att fler annonsörer drar sig tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Pascal (som blev hotad och polisanmälde Kissie) har blivit kung här på kontoret
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man ska ju inte basha och tycka illa om folk man inte känner, men det gäller inte Kissie, jag hatar henne.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hatar är ett starkt ord. Tycker jag. Vad som är värre än att hon blir förbannad och gör bort sig inför en journalistär att hennes blogg under flera veckor spridit, och alltjämt sprider, virus-och trojaneländet Systemtools. Det har hon och hennes manager varit medvetna om i veckor, men inte gjort något åt. Något måste hon ju "göra rätt" när hon har över miljon besökare i veckan...
Bara döda fiskar flyter med strömmen. Senast redigerad av Xamda den 2011-02-23 klockan 23:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Blir så jäkla irriterad med sådana kommentarer som antingen är helt ogenomtänkta eller bara dumma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Kan du utveckla detta för jag förstod inte din kommenatar :-) Min poäng var att det är väldigt starkt att säga att man hatar någon som man sannolikt bara bildat sig en uppfattning om på distans... Jag reserverar ordet "hatar" till betydligt djupare känslor än det som jag gissar är det som avsågs här. Petitesser kanske...
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker faktiskt mest synd om henne...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|