FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjabba!
Jag lyckas inte förstå mig på Bineros kontrollpanel. Jag har köpt ett webbhotell och en domän där och jag kan komma in på www.mindomän.se och få se vad jag har laddat upp på ftp:n men när jag går in på mindomän.se får jag bara fram deras "under konstruktions-sida". Är det någon som vet hur jag ska göra för att ändra inställningarna så att jag kommer direkt till www.mindomän.se när jag skriver mindomän.se i addressfältet? Ha det bra WN! / Kruk |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det låter som DNS inte hunnit uppdateras. Du köpte webbhotellet nu? Testa din alternativa www-adress.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Skumt... nu får jag fram rätt sida när jag går in på mindomän.se. Jag köpte webbhotellet och domänen för ungefär 3 månader sedan, men jag lade upp sidan för en liten stund sedan.
Nu till det andra problemet: hur får jag sidan redirectad så att när jag skriver mindomän.se så kommer jag till www.mindomän.se automatiskt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kod:
RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} ^example\.com$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://www.example.com/$1 [R=301,L] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Ring Binero: 0771-240800.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för all hjälp alla tre! Jag ringde till Binero och de sa att de skulle fixa det till mig.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|