FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Goddag.
jag skulle behöva flytta över en sajt jag har på mitt tradedoubler och adsense-konto till ett annat tradeDoubler/asdense-konto mitt och min kompanjons nya bolag äger. hur går detta till? hur gör andra som säljer webbsidor och behöver flytta över tradedoubler-konto osv?? mvh /J Senast redigerad av addiction1 den 2011-01-27 klockan 21:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Personligen så gjorde jag så att nya ägaren fick skapa ett konto på TD för sidan, och sedan gjorde jag bara en sök & ersätt i databasen på mitt aff.nr och bytte ut det mot den nya ägarens aff.nr. klart!
Adsense vetesjutton men det räcker säkert med att byta ut ett ID där med... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
tänkte mer om man kunde flytta över en hel profil till ett annat tradedoubler konto t.ex. gör man som du skrev så följer inte historik/statistik med o.s.v. men det är kanske inte hela världen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill minnas att TD inte tillåter överlåtelse av konton/profiler. Exakt samma fråga dök upp för mig då, och jag fick dra ut rapporter och lämna över för dom kunde inte ta över mitt gamla konto.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror inte heller att det går, har för mig att jag försökt med det någon gång också.
![]() |
Svara |
|
|