FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Har tittat runt lite bland WP-teman på Wordpress hemsida och på Antz- magazine etc. men hittar inget jag blir nöjd med. Någon som har bra tips på WP-teman till en affiliate-site som får sidan att inte se ut som en blogg men mer än informationssida? Gärna någon med bra SEO stöd. EDIT: Menar affiliate-site som säljer andras produkter, inte något affiliate- nätverk bara för att förtydliga det hela. Har du även länkar till snygga WP-teman, blogg eller inte, posta gärna en länk eller screenshot ändå ![]() Peace! ![]() Senast redigerad av Kimppa den 2010-12-28 klockan 16:25 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Googla följande: ditt sökord (på engelska, förstås) + wordpress theme
Typ: weight loss wordpress theme |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
ThemeForest gör sjukt snygga teman. Kolla upp dom på piratbukten
![]() Dock tenderar dom flesta av deras teman vara väldigt "flashiga". Jag rekommenderar simpla 1 eller 2 kolumniga teman som finns gratis att hämta från wordpress. Mindre distrahering mer konvertering! (lät nästan som en slogan) Mvh. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Standard temat är ju helt underbart för Affiliate-sajter.
![]() Dock förstår jag varför/om du inte vill använda det. Självklart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Kolla in wptheme . net, finns en hel del där..
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack alla för hjälpen! Gott igenom alla sidor ni skickat och tagit emot alla tips. Tror jag faktiskt sätter mig ner och jobbar på det orginala Wordpress temat. Trodde det skulle vara mer komplicerat att modifiera bloggen men allt går ju att ändra via CSS
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|