FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
kurslarm.se säljes. Den har varit uppe i ca: ett år.
PR: 0 medlemmar: 0 intresseanmälningar: 0 inkomster: 0 besök enligt GA: 0 (jag skojar inte) Dock verkar den av någon anledning hamna högt när man söker på "kurslarm": Tredjeplats på google.se enligt en site som jag inte känner till så bra. Provade med den eftersom jag fick lite olika placeringar beroende på vilken browser jag googlade ifrån på min jobbdator. Skriven i php, om det nu är någon som bryr sig. Det är nog begränsat värde i koden ![]() Säljes till högstbjudande. Köpare står för ev överföringskostnader. Startbud 200kr, annars får den lika gärna självdö... Auktionen avslutas 48h efter senaste bud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte för att vara den jobbiga killen som klagar men...
Vad får man förutom den rosa sidan med headern som ser ut att vara ett importerat worddokument till Notepad++? Är någon av funktionerna i "menyn" där uppe färdiga och användbara? Vill inte kasta skit i din säljtråd, funderar bara vad man bjuder på ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
@digi
Bra fråga. Svaret: WYSIWYG, s.a.s. För att uttrycka det tydligare än i första inläggets: Citat:
Innehållet är bara skit.Läste någonstans att det skulle bli gratis att tanka hem börskurser, och tyckte att det här verkade vara en bra idé. Reggade domänen och slängde ihop den där sidan på för mig snabbast möjliga vis, förmodligen enligt din analys men jag kommer inte riktigt ihåg. Sen så orkade jag inte riktigt... Den fick vila tills nu när det är dags att förnya hostingen. Jag tror att om det öht finns nåt värde i detta så ligger det i placeringen i sökningar på "kurslarm" i på google.se. Om det är så eller inte får auktionen utvisa ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Med andra ord du säljer domän och inte en sida? tycker den här tråden bör flyttas till försäljning av domäner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gillar att WN hamnar ovanför din sajt när man googlar "kurslarm"
![]() Annars är det är bra domän, jag är ganska intresserad men har inte riktigt tid just nu. Lycka till med försäljningen! Fråga Nordnet eller Avanza om de vill köpa den ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
sancar: som mervinst säger, innehållet ingår, även om jag och kanske alla andra tycker att det är värdelöst. Dock är det ju marknaden som avgör värdet. Det är värt vad någon vill betala...
heavenclouds: det gjorde det inte när jag kollade, men sånt ändras ju. Tackar för lyckönskningen, den verkar behövas. Man måste dra slutsatsen att få satsat på detta sökord. Är det då någon som söker på det blir en intressant fråga... För att återknyta till första delen av inlägget så är marknadsvärdet just nu noll kronor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
domänen och siten såld.
|
||