FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är intresserad av att köpa annonsering för min lokala göteborgska köp & sälj sajt. (till höger i min signatur)
Målgrupp: Alla som bor i Göteborgsområdet / Västra Götaland ca 25 år och äldre. Vill att annonsytan är av lokal karaktär så träffsäkerheten blir så stor som möjligt. Banner, inlägg i nyhetsbrev, blogginlägg eller annat kreativt. Hör av dig via PM! Mvh / Annika Senast redigerad av Blomsterpassion den 2010-11-08 klockan 13:55 Anledning: förydligade lite bara |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett hett tips är att använda dig av facebook. Där kan du välja målgrupper riktigt, riktigt effektivt. Vet dock inte hur mycket det kostar, men det kan vara värt att spana in!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Sweely, jo har kikat lite på det, det blir nog shoppa av på FB med. Men det kan ju vara kul att shoppa av lokala aktörer oxå!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Direkreklam gör sig nog bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kolla på reklamfixaren.se!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag testade att skapa eget vykort i Reklamfixaren direkt efter att dom öppnat, men bilden blev pixlig i PDF förhandsgranskningen, trots att jag laddat upp så högupplöst det gick. Vågade inte godkänna den. Är det någon som genomfört en skarp beställning där?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Beror ju på lite hur mycket du vill lägga ut. Annars, lokal-teve? TV-apparater ovanför kassorna på ICA?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack fabian för feedbacken om Reklamfixaren!
Hoppas det är ok att fråga ut dig lite mer... Gjorde du ett flygblad, broschyr eller vykort? Laddade du upp ett foto eller grafisk figur? Ifall foto, var fotot pixligt i din PDF oxå? (goda nyheter att det verkar funka måste jag säga) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|