FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu har jag haft denna text i ett halvår. Hur länge ska den granskas?
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ser ut som att du inte kommer någon vart med det kontot. Skapa ett nytt och ansök igen vettja! Se dock till att sidan du drar med i ansökan innehåller innehåll, och faktiskt är till något värde för besökaren.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ansökte du enbart med ditt eget namn och du är 14 år som signaturen säger? Måste man inte fyllt 18 för att få ett Adsensekonto?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hade den texten i några veckor bara.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag skaffade mig ett AdSense-konto redan som 15/16-åring och utgav mig för att vara 19 år gammal. Det funkade. Annars så tror jag man kan registrera ett konto i sina föräldrars namn. Men jag tror inte det är problemet i detta fall. Problemet är, högst sannolikt, att du inte tillför något värde för besökarna på dina sidor. Nu har jag inte tittat igenom alla dina sidor grundligt, men jag vill minnas att dina sidor är blanka, och inte innehåller någon text över huvudtaget. Det gillar inte Google ![]() Senast redigerad av Sweely den 2010-11-08 klockan 14:05 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag hade nog den texten i 6 månader innan det hände något, sedan plötsligt, smack så fick jag ett mail från google och allt var igång..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|