FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan,
skulle behöva lite feedback på vvvpunktgratisteoripunktse skulle verkligen uppskatta det. feedback ska gälla: 1. design 2. säkerhetbrister 3. något som är oklart 4. stavfel mm Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2010-11-15 klockan 01:48 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tittade just på sidan, ser mycket bra ut!
Jag gillar verkligen det jag ser, den känns väldigt bra i designen!! Särskilt med bilden på startsidan ![]() Har inte tittat igenom allting, har dock hittat lite stavfel, teckenplacering osv. på FAQ Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyckte den var snyggt designad. Ett problem är att FAQ-bilden ligger över texten. Bifogar en bild
![]() Jag använder Chrome och Mac OSX. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Stavfel:
Fråga: 1. Hur påverkar hastigheten däckslitaget? Häftiga ögningar respektive minskningar av hastiheten ger ett stort däckslitage *ökningar *hastigheten Skulle också vilja ha en knapp för att gå tillbaka till förgående fråga när man gör ett prov Senast redigerad av dyplin den 2010-10-28 klockan 21:30 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mycket snygg sida! Bakgrunden och att bakgrunden ligger kvar när man scrollar är skitbra och snyggt gjort!
Jag tycker dock att innehållet är liiite ihoptryckt. Lappen som loggan sitter på är lite för mycket undanstoppad och hela headerdelen kan göras större. Även de 4 knapparna/bilderna kan göras lite mindre (fast låt de ta upp lika mycket plats), då får du lite mer utrymme runtomkring som inte är helt fel för läsbarheten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
hade varit kul att kunna testa utan att behöva registrera sig
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Linuus > mm,har också märkt det. ska fixa till det så att det funkar även i chrome.
andi > tack ska kolla in på det. jonny > om du har ett facebook-konto, behöver du inte registrera dig, utan kan logga in direkt med facebook ![]() Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2010-10-29 klockan 14:00 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Måste verkligen säga att detta är nog den bästa hemsidan jag besökt på länge. Perfekt att man kan logga in med Facebook. Sjukt bekväma test. EXTREMT SNYGGT! keep goin'
min fråga är bara hur du kommer finnansiera det hela. Ser för proffsigt ut för att vara gratis i princip ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() jag du det har jag också frågat mig... :P "hur ska jag finansiera det hela"... förslag på detta WN:are? 1. kan du inte direkt ha google annonser på övningssidan, då google öppnar sina annonser i samma fönster... detta skulle ju förstöra för användare under övningen. ![]() Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2010-10-29 klockan 17:04 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|