Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Pokercommunity säljes!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-29, 23:01 #1
Vix Vix är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2010
Nykomling

Standard Pokercommunity säljes!

Pokercommunity säljes!

En fullt utvecklad community med tillhörande pokerklient säljes till den som besitter kompetensen och drivkraften att lansera, driva (och kanske även vidareutveckla?) webbplatsen.

Siten har betatestats (ca. 500 testanvändare) i sin fulla funktionalitet med mycket god respons som följd.

Ett axplock av funktioner:

Pokerklienten
  • Användaren kan spela Turneringar (startas av administratorer)
  • Användaren kan spela free-rolls
  • Användaren kan spela sit-n-go's (en enklare turnering som användaren själv kan skapa)
  • Användaren kan ladda upp profilbilder som visas på klienten
  • Speltypen är Texas Hold'em.
  • Pokerklienten är helt webbläsarbaserad (fungerar i mer eller mindre alla browsers inklusive IE, Firefox, Chrome). Användaren behöver alltså inte installera något på sitt system för att kunna använda klienten.
  • Klienten uppdateras kontinuerligt av Briggs Softwork

Communityn
  • Djupgående statistikdiagram som automatiskt uppdateras och sparas och ger användaren unika möjligheter att dels följa sin egen utveckling men även sina vänners. Statistiken visas i diagram och kan sorteras efter olika parametrar efter användarens eget tycke. Vidare kan användaren lägga till vänner i sitt diagram för att tydligt jämföra utvecklingen.
  • Topplistor som automatiskt uppdateras och kan "brytas ner" från hela landet till specifika län eller till och med städer. Användaren kan även skapa sina egna topplistor och bjuda in sina vänner till dessa.
  • Chattfunktion som låter användarna skicka snabbmeddelanden till varandra.
  • Gästboksfunktion som låter användaren skicka meddelanden som visas i användarens gästbok. (Man kan även skicka dolda meddelanden som inte utomstående kan se).
  • Tydliga "eventnotiser" som gör det lätt för användaren att hålla reda på när nya händelser har inträffat. Användaren får exempelvis en eventnotis när någon lagt till honom/henne som vän.
  • En flik för inställningar med massvis med profilinställningar (profilbild, lösenordsbyte etc)
  • Speciella adminrättigheter som bland annat låter administratören skriva globala meddelanden (som alltså alla användarna ser), lista sitens användare (där administratören exempelvis kan stänga av eller ta bort användare) och starta turneringar.

Övrigt
  • Ett omfattande juristuttlåtande
  • En snygg och funktionell wordpressbaserad blogg
  • En facebookgrupp med ca. 600 anhängare
  • Ett twitterkonto

Communityn och klienten är integrerade på ett mycket proffsigt sätt. Exempelvis startas alla bord och turneringar på communitydelen där man kan ställa in alla möjliga parametrar och alla spelade händer i klienten loggas och exporteras automatiskt till användarens statistik som återfinns i hans profil samt i topplistorna.

Designen är i sin helhet mycket väl genomarbetad och utmärks av professionell estetik, modernitet, stilrenhet och användarvänlighet.

För att kunna vidareutveckla siten krävs främst gedigna kunskaper inom:
  • PHP
  • MySQL
  • Smarty

Vi väljer att sälja produkten på grund av personliga skäl och vårt pris är 59 000 SEK eller högstbjudande.
Är du intresserad över att köpa vår produkt eller har frågor angående den så är du välkommen att kontakta oss via PM. Endast seriösa svar önskas.
Vix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-09-30, 03:20 #2
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004

Är det er egen pokerserver som körs eller någon av dom tillgängliga via pokermavens.com?
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-09-30, 11:32 #3
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

vill gärna se url , letar efter nåt vettigt project att investera i
knullis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-09-30, 12:53 #4
WeaZear WeaZear är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
WeaZear WeaZear är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
Vill gärna se projektet innan jag lägger ett bud så jag kan konsultera med mina kollegor, förrän då kan jag återkomma med ett bud. Då vill jag även ha ett demo konto så jag kan se sidan inreal så att säga. Vill hemskt gärna se de olika utlåtanden och recensioner du pekar på i annonsen.
WeaZear är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-09-30, 20:19 #5
Nykomling

Nykomling

Hej allihopa

Helst av allt ser jag att ni skickar PM ifall ni undrar något, men jag ska besvara era frågor här i tråden för den här gången:

Är det er egen pokerserver som körs eller någon av dom tillgängliga via pokermavens.com?

Pokerklienten är en mycket riktigt en pokermavensklient. (Mer info kan ni läsa på Briggs Softworks hemsida). De stora fördelarna med denna typen av klient är framför allt att de är beprövade och utvecklade under en lång tid. Dessutom uppdateras dem kontinuerligt av Briggs Softworks.

Vill gärna se url , letar efter nåt vettigt project att investera i
Absolut, vi kommer inom ett par dagar lägga upp en demoversion av sidan som intresserade kan titta på.

Vill gärna se projektet innan jag lägger ett bud så jag kan konsultera med mina kollegor, förrän då kan jag återkomma med ett bud. Då vill jag även ha ett demo konto så jag kan se sidan inreal så att säga. Vill hemskt gärna se de olika utlåtanden och recensioner du pekar på i annonsen.

Naturligtvis förväntar vi inte oss att någon kommer lägga ett bud innan de har fått produkten demonstrerad. Jag föreslår att du skickar ett PM så att vi kan fortsätta diskutera en eventuell affär.
Oläst 2010-10-02, 11:01 #6
knulliss avatar
Bara ett inlägg till!

Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

när kan demo url tänkas postas för denna ?
Oläst 2010-10-02, 18:05 #7

Citat:
Ursprungligen postat av knullis Visa inlägg
när kan demo url tänkas postas för denna ?
När han byggt den
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-10-05, 21:40 #8
knulliss avatar
Bara ett inlägg till!

Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

fortfarande inge demo länk? lr har någon fått de?
Oläst 2010-10-14, 19:36 #9
Nykomling

Nykomling

Nu finns en länk ordnad för intresserade köpare. Kontakta mig via PM vid seriöst intresse!

Ni som redan anmält ert intresse bör ha fått ett mail eller meddelande om saken. Ifall ni "fallit bort" och inte fått det så är det bara att dra ett PM och säga det!

MVH
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017