Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

sjolin.se (budgivning pågår)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-17, 23:22 #1
Henrik Larsson Henrik Larsson är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Henrik Larsson Henrik Larsson är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Standard sjolin.se (budgivning pågår)

Jag äger domännamnet sjolin.se dvs. efternamnet Sjölin utan prickar och som innehas av ca 2470 personer i Sverige.

Jag har fått ett 4-siffrigt bud i den övre regionen (via en domänmäklare som jag inte själv anlitat men som en spekulant hört av sig till och därmed tillkommer provision till domänmäklaren).

Jag kommer med största sannolikhet att acceptera det nuvarande budet i början av nästa vecka, men om du önskar lägga ett motbud innan dess så PM:a mig så svarar jag med kontaktuppgifter till domänmäklaren (om inte domänmäklaren själv väljer att träda fram i denna tråd då denne mig veterligen är medlem här).

Jag vet inte vem som anlitat domänmäklaren, så det är möjligt att det är någon här på WN. I så fall har du härmed direktkontakt med mig, men min avsikt är att eventuell affär ska slutföras genom domänmäklaren då det är han som övertygat mig att sälja domännamnet, som jag ägt i över 2 år, och därmed är berättigad till sin provision.

Senast redigerad av Henrik Larsson den 2010-09-17 klockan 23:36
Henrik Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017