|
Hej, jag är ny här.
|
|
Reg.datum: Dec 2009
|
|
Hej, jag är ny här.
Reg.datum: Dec 2009
|
Hittelön, 10 000 kr! Duktig PHP-utvecklare sökes för fast anställning på Lendo.se
Hej,
Vi på Lendo.se söker med ljus och lykta efter en duktig PHP-utvecklare med några års erfarenhet av PHP (yupp, du gissade rätt!), Objektorienterad programmering/design, MySQL , Zend Framework och Linux m.m.
Vi har en liten utvecklingsavdelning på Lendo och vi befinner oss nu i en fas där mycket nya saker händer och möjligheten att vara med att påverka struktur och system stor. Vi gillar även att undersöka och implementera nya tekniska lösningar och möten håller vi givetvis 13:37, när vi måste.
Hittelön på 10 000 kr utgår till den som kan tipsa om en duktig person som vi på Lendo i slutändan anställer. Det går även bra att tipsa om sig själv!
Lendo är idag ett litet och relativt nystartat företag som numera ägs till störst del av Schibsted. Vi sitter idag i närheten av Östermalmstorg men kommer i vinter att flytta in tillsammans med Schibsted och deras andra verksamheter (t.ex blocket.se, hitta.se, svd.se, aftonbladet.se m.m.) till Kungsbrohuset vid T-centralen. Lendo hjälper kunder att låna pengar (s.k blancolån upp till 350 000 kronor) till lägst ränta genom att ta in offerter ifrån flertalet banker.
Vill du veta mer, skicka in din CV eller tipsa om någon så går det bra att e-posta till mig: mathias at lendo
|