FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
köpte nyligen sexshopen.se , sexshop.se och edenslustar.se. Ligger då på e-butik.se men det behöver man inte ta över, bara att flytta alltihopa om man vill det. Omsatte 2009 ca 200.000 kr, mindre i år då ingen marknadsföring gjorts. 9000 unika besökare i juli. Hastigt ändrade förhållande gör att jag säljer iväg till högstbjudande. Har redan 2 nya designer i prestashop kolla designen här, bdsmstore.se och dildobutiken.se .Detta är bara arbetsnamnen men så du kan se de nya shopparna, om du gillar dem eller ej, de ingår. Tänkt peka om 2 av ovanstående domäner till de 2 nya designerna då de ligger på en och samma shopp just nu men överlåter dessa beslut till nya ägaren.
Ingår ett gäng andra domäner med bla sexzone.se som jag precis fick med snapback..Maila för lista på fler domäner och frågor. Bud via pm föredras. Vill inte ha en massa struntprat om vad det är värt eller vad man skulle ändra på och andra synpunkter som jag inte är intresserad av utan rena bud här i tråden och frågor via mail eller pm. Bry Er inte om att buda under 20.000 kr då det har jag redan blivit bjuden så lite till vill jag ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Med denna värdering?
http://www.wn.se/t1043158.html En gammal butik, en gammal shop på nedangående och med en knapp omsättning att tala om ... lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gammal butik, japp och inte snyggast men finns redan mycket kunder och trafik så då blir det lätt att lyfta den till nya höjder enkelt. Finns då nya designer och system som man får med om man orkar läsa tråden. Och gammal är inte fel med tanke på domänålder, de reggades i början på 2000-talet så det är toppen. SOM JAG SKREV , behövs inga kommentarer om något alls, lämna bud eller konkreta frågor eller håll k_ften. Trött fjantar här på forumet som alltid ska kommentera alla andras trådar med onödigt dravel.
Senast redigerad av christer50 den 2010-08-19 klockan 08:31 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, ja ja ... Blockets mest annonserade sida, som ingen vill köpa. Har varit utannonserad sedan mars-april. Och nu på sistonde ett fleral annonser av dig ... som sagt ... lycka till!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Igen puuh. Japp flera annonser och flera vill köpa men de flesta har inga pengar och bara snackar eller vill byta med bilar och annat skit. slänger iväg den billigt så först med vettigt bud får den/dem och ett gäng domäner till som ingår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
sexzone är en fin domän. jag ägde den innan jag glömde förnya den. brukade va ett sexcommunity som blev hackat. =( dock kommer backlinks till den tas bort i nästa updatering av alla bloggar
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Knullis. A ok det var din innan. Ok vill du ha den? Jag ger den gärna tbx till dig.Jag betalade 75 euro för den så det är allt vad jag begär. Vill inte vara anus för att du råka glömma förnya så den är din om du vill ha den. Hör av dig via pm i så fall.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Christer nej det är lugnt behåll den du. ganska less på sexcommunitys ändå nu . blir så mansdominerade. Men tack inte många som erbjuder sig att vara så trevliga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
hur sköter du inköp, import, paketering av kunders beställningar?
Vill gärna veta hur mycket försäljning du haft från 1a januari tills sista juli. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |