FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tänkte köra på en "rea-grej" för att få upp mer fint i min portfolio samt tjäna lite snabba pengar. I normala fall gör jag en "custom" design (enligt önskemål) för ~1000kr.
Jag erbjuder nu de 5 första som behöver en ny design att designa åt er för 300 kr styck. PSD OCH kodad validerad HTML och CSS. Så PM:a mig om ni är intresserade. Jag planerar att bli klar med alla önskemål kommande vecka. Jag erbjuder endast de som är seriösa! Säljer som privatperson. Mina tidigare arbeten ser ni på www.idolayouts.se *Edit: nej, jag implementerar inte designen till wordpress/joomla/etc för detta pris! Det är PSD+HTML/CSS som gäller! *Edit 2: Ett par personer som har skickat PM har inte svarat på mitt svar. Alltså finns det två "lediga designer". PMa mig! Först till kvarn! Senast redigerad av StefanW den 2010-08-12 klockan 15:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
så snällt av dig att du dumpar priser och mer eller mindre jobbar gratis
jag fattar inte hur du ens anser att ditt ordinarie pris är rimligt, eller är du så snabb så du lyckas skapa grafik + html+css på under 1,5 timme? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Detta kör jag bara med nu kommande veckan så. Nej, jag har EJ F-skatt. Säljer som privatperson. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har du f-skatt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du har PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har fått en hel del PM redan. Men måste säga att nej, jag implementerar inte designen till wordpress/joomla/etc för detta pris!
Det är PSD+HTML/CSS som gäller! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var väl inte till detta pris jag syftade på angående Wordpress implementationen direkt. Därav frågan vid sidan av.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Menade inte enbart dig. Har fått 10+ PM av folk som frågar om jag gör till Wordpress/Joomla för priset.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Ge ett pris för wordpress / joomla också här. Det är trots allt mest intressant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För dig kanske. Jag tänker inte koda till wordpress/joomla nu.
Jag har fått många PM som inte frågar efter det så jag tänker välja ifrån dessa. Ville bara förtydliga så att jag inte får fler PM angående det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|