FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag har ett litet bekymmer som heter tid. I dag bedriver jag tre företag och tiden går tyvärr inte ihop!... Det är endast 24H/dygnet. Lägg då till familjeliv mm så blir det tokigt. Dessvärre har en av mina webbsidor fått lida för just detta, dvs tiden. Jag skulle vilja hitta en lösning där jag "släpper" sidan till någon som sköter om denna. Med uppdateringar/layouts/skapar kampanjer etc etc... Får sidan att leva med andra ord.. Nya funktioner mm. Jag tar fortfarande hand om kundkontakt/packning osv. Men slipper resterande... Det Vi säljer är hemelektronik i bättre segmentet mm. (inte marginal känsligt) Även tillbehör och mjukvara(film). Sidan har varit verksam i över 10 år. Finns det någon som har tips eller förslag så tveka inte, höra av dig! Tacksam för idéer. Vi bollar fram en gemensam lösning. Trevlig Helg Mvh Mathias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför inte lägga ut packningen istället? Det torde vara enklast...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det låter som om du ska anställa någon?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan ju behålla kontrollen genom att hyra in en webbmaster som gör alla de praktiska sakerna(lägga upp kampanjerna, svara på frågor etc). medan du själv kommer på kampanjerna ensam eller tillsammans med någon konsult..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Låter som det är tredjepartslogistik du behöver. Så gjorde jag när jag fick samma problem, och det fungerar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej o tack för tipsen.
Det är inte så mycket packning. Det är kartonger med trevligt innehåll i. Det är hemsidans om jag behöver hjälp med. Jag har också funderat på tredjepartslogistik, dock blir det problem med denna tjänst när jag vill ha lagret nära och omgående till den fysiska butiken. Nej jag är ute efter att hitta någon som kan sköta sidan... Anställa, nja..har haft. Kan tänka mig att man betalar för en löpande tjänst etc.. Eller om man hittar en annan lösning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller med tartareandesire, bara att timanställa i så fall. Det är inte speciellt avancerat.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|